FUEL PRESSURE REGULATOR

Témakör: Tuning
aktuális téma
FUEL PRESSURE REGULATOR

http://injector.com/fuelregulators.php Egy oldal a sok közül ahol ilyen cuccokra költhetjük a pénzünket. Olyan verdákba érdemes beletenni amik már eleve átestek valmi kissebb nagyon hergelésen...... Egy biztos: A benzinyomást tudjuk állítgatni a szerkezet beépítésével, mert az injektorok nem azt a nyomást kapják amit az AC elő tud állítani hanem csak kissebbet, a többit egy gyári szerkezet vezeti vissza a tankba.... Tapasztalatokat véleményeket vánánk azoktól is akiknek már ilyen van a gépükbe építve.... köszi

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8
Lordie
#19
2004. december 01. 10:55
Nincs igazad. Ott volt a példa a focimeccsel. A te esetedre lefordítva, uannyi benyamennyiséget átpréselni ugyanott rövid idő alatt az áteresztőképességet bőven meghaladva (nyomásemelés) vagy hosszabb idő alatt kényelmesen és biztonságosan. Nem mindegy, hogy egyesével megy át 10 ember ugyanakkora ajtón 2x annyi idő alatt vagy egyszerre szétfeszítve azt.

Lordie
#18
2004. december 01. 10:48
Csak valszeg mellette műszerrel beállított AFR-e van (chipbe írva, ha nem karbis) és nem csak dobjunk rá egy szabályzót és emeljünk rajta. Uezt írtam én is a PBOX topicban, pumpa + injektor csere ajánlott komolyabb tuningnál. A fickónak se gyári méretű az tuti!

Én akkor sem pártolom. Aki akarja, használja. Mindenesetre alacsony nyomásemeléssel nincs gond. Csak turbós verdánál hamar elkapja az embert a "áááá még lehet" szindróma és ekkor jön a baj. Szívónál meg sok értelmét nem látom, ha nincs több levegő hozzá.

n12turbo
#17
2004. december 01. 10:38
Lordie.
A hatás szerintem hasonló bár egy igazi spéci chiptuning biztos hogy jobb (csak nem tudom hogy egyáltalán olyat csinálnak e magyarországon....)
Tehát a hatása (befecskendezett benzin mennyiség) hasonló lehet mert ha mondjuk kissebb nyomáson tovább van nyitva az ugyanolyan is lehet mintha ugyanannyi ideig van nyitva nagyobb nyomáson....Szerintem
n12turbo
#16
2004. december 01. 10:33
én csak azt tudom hogy egy svéd srácnak (akinek ugyanolyan 1.5 turbo autója van) be van építve a gépébe egy malpassi márkájú a (sok egyéb cucc mellet). Gondolom nem tehet bele felesleges és zsar cuccokat ha a gépe 11.7 alattt teljesíti a negyedmérföldet.
Szóval csak ezért kérdeztem rá hogy ti mit tudok a dologról...
Bikább benzinpumpa is kell hozzá ez egyértelmű mert a nyomást az állítja elő a regulator csak szabályozza.
Amitől féltem az az amit Yasec is írt hogy szét ne durranjon a rendszer mert az nagy égés lenne!
Lordie
#15
2004. december 01. 07:59
Chipelés uannyi (normális helyen, nem lehúzós semmitnemadós mitsemérős parasztvakító gagyis cégnél), ráadásul ideálisabb, meg fordszámon is emelhetsz, ha már új veztengelyeid vannak (remélhetőleg szelepek is bírják nem csak tengelyt cseréltél rugót meg min. tányért is). Persze csak szerintem... szerintem.
Sytex69
#14
2004. december 01. 07:24
Adott egy kérdés. Ha berakok hegyestengelyt, ahhoz ugye többlet nafta kell, amit chipel szokás megoldani. De a chipelési procedúrát ki tudom kerülni eg yilyen "nyomásemelővel"?
Lordie
#13
2004. december 01. 06:21
Mindegyik kép a linken üzemanyagpumpa! Igaz a szöveget nem értem :)

Utánanéztem mi az az FSE és valóban kapható üanyomás szabályzó is kitben (a linkelt pumpával együtt) így néz ki az FSE szabályzója (más, mint amit linkeltél).

Egyébként a Walbro pumpák a legelterjedtebbek és jók, tehát rosszat nem veszel csak kérdés mihez kell neked. Csak nagyobb pumpával nyomást nem emelsz, de ahhoz nélkülözhetetlen.
fotosopper
#12
2004. december 01. 02:58
ez sem lett egy szep magyar mondat
fotosopper
#11
2004. december 01. 02:57
http://www.worldtech.co.th/fse.html

nezd meg, innen valamelyik.elso kepet belinkeltem tok mind1.
szal elvileg valamelyik onnan.aztan lehet hogy egyaltalan nem egy dologrol beszelunk, marpedig ha a benzinnyomast lehet vele emelni akkor ott kell lennie.
nédd meg
Lordie
#10
2004. december 01. 00:49
Ugyanígy a veszélyeit veséztem ki néhány napja a PBOX fórumon. Még1x nem írom le, de
itt 33. hozzászólásként megtaláljátok.

Lényeg, hogy ésszel a nyomásemelést srácok!
Yasec
#9
2004. december 01. 00:33
Nekem van egy Malpassi, de nem a kocsimban, hanem a polcon!
Nálam ugye no turbo, meg efi, ezért csak annyit jelent, hogy a nyomásomat felnyomom 3.0 bar-ról 3,3bar-ra.
Többre nem érdemes, mert úgysem bírná szállított mennyiséggel a pumpa, meg mert csak feleslegesen stresszelném az üa. rendszert.
Vigyázni is kell ezekkel a dolgokkal, ha túl felnyomod a nyomást, és valami a rendszeren nem okés, akkor beteríti majd a motorteredet a benzin, és a végén még ki is gyulladhat az egész kóceráj!
Lordie
#8
2004. december 01. 00:33
Ez szerintem üa pumpa. Vagy tévedek?

fotosopper
#7
2004. december 01. 00:14
ha akkor meg raer akkor nekem januarban lesz egy es meg tudom majd mondani mik a tapasztalatok.

http://www.worldtech.co.th/images/products/fse/fuelins200.jpg

WALBRO markaju
Lordie
#6
2004. december 01. 00:10
Ezek talán 1bár körül sem készítik ki az injektorjaid meg az üa. pumpád.
Lordie
#5
2004. december 01. 00:05
FMU, Super FMU

Van 3:1-es disk is (igaz csak recalibrationként rendelhető, ha jól láttam). De az SFMU talán az, amit keresel, nem?

Lordie
#4
2004. november 30. 23:46
Mihez kellene? Nyomáson is jelentősen emeltél? Inkább chipeltesd és dúsabb AFR-t írass hozzá (emelj injektor nyitvatartási időn). Ha mégsem akarod ezt és nyomásod .8bár alatt maradt, talán inkább FMU legkisebb (max. 4:1) diskkel jobb megoldás lehet. Talán...

n12turbo
#3
2004. november 30. 15:51
http://www.cardomain.com/item/AEM25300B
n12turbo
#2
2004. november 30. 15:50
helyesebben az állítható "adjustable" fuel pressure regulatorokra gondoltam....
n12turbo
#1
2004. november 30. 15:48
http://injector.com/fuelregulators.php

Egy oldal a sok közül ahol ilyen cuccokra költhetjük a pénzünket.

Olyan verdákba érdemes beletenni amik már eleve átestek valmi kissebb nagyon hergelésen......
Egy biztos: A benzinyomást tudjuk állítgatni a szerkezet beépítésével, mert az injektorok nem azt a nyomást kapják amit az AC elő tud állítani hanem csak kissebbet, a többit egy gyári szerkezet vezeti vissza a tankba....

Tapasztalatokat véleményeket vánánk azoktól is akiknek már ilyen van a gépükbe építve.... köszi
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
3 4 5 6 7 8
Összesen 159 találat 8 oldalon