FUEL PRESSURE REGULATOR

Témakör: Tuning
aktuális téma
FUEL PRESSURE REGULATOR

http://injector.com/fuelregulators.php Egy oldal a sok közül ahol ilyen cuccokra költhetjük a pénzünket. Olyan verdákba érdemes beletenni amik már eleve átestek valmi kissebb nagyon hergelésen...... Egy biztos: A benzinyomást tudjuk állítgatni a szerkezet beépítésével, mert az injektorok nem azt a nyomást kapják amit az AC elő tud állítani hanem csak kissebbet, a többit egy gyári szerkezet vezeti vissza a tankba.... Tapasztalatokat véleményeket vánánk azoktól is akiknek már ilyen van a gépükbe építve.... köszi

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8
n12turbo
#39
2004. december 02. 15:53
Ha megnöveled a turbo nyomást akkor a gépsárkány több levegőt kap mint gyárilag és ezért a levegő benzin arányod (AFR) nőni fog ami szegényebb keveréket jelent! Ez nem jó mint te is írtad (lecsökkent teljesítmény), de hogy ezen kívül miért károsít valamit azt nem tudom. Azt tudtam hogy ha sok a benya az szar a gyűrűknek dugattyúnak.... de a kevés miért szar ?
DOHC
#38
2004. december 02. 14:26
Köszi de egy kicsit most kezdek elveszni az info-ka, van valami oldal a neten ahol magyarul utána tudok nézni, hogy ki van kivel, WBO2? AFR?
Nagyon érdekel, de MÉG hüje vagyok hozzá!
Lordie
#37
2004. december 02. 14:07
Az index tuning fórumán irogat egy srác, van széllesávú lambdája meg padja, vidd el oda, kössétek be WBO2-t és minden kiderül. 12:1 az ideális AFR, de inkább 11.5-hez közelíts, picit legyen dúsabb (ne kövezzetek meg, de én inkább a biztonságos dúsat, mint ideált javallom). Mindenesetre, ha 12.5:1-nél magasabb az AFR, mindenképp adj benyát hozzá!
DOHC
#36
2004. december 02. 12:36
Én a Swift GTi-mben a benzinnyomást (gyári 2,4) a gyári AC-vel 3,9 bar-ig tudtam felhúzni a visszafolyó ágba kötött szabályzóval anélkül, hogy megadta volna magát bármi is, tudom, hogy ez nagyon sok és egy érték felett már lefolyik a dugó mellett a benya és összekeveredik az olajjal, de visszavéve a nyomást 3bar-ra faszán működött. A nagy égés elkerülhető azzal, hogy az összes csövet kicseréltem erősebbre és nem sima bilincsek voltak a csövek végén, hanem rendes húzható awabilincs.
Amúgy szerintem én is Wastgate szelepről beszélek csak ez elektromosan működik, de ebben nem vagyok biztos.
n12turbo
#35
2004. december 02. 11:52
Hát ezt a mágnesszelepes izét én nem ismerem csak a jó öreg Wastegate (nyomásszabályozó) szelepes megoldást, mikor a rúd hosszával vagy a szelep által "látott" nyomás mahinálásával változtathatsz a nyomáson.
Mielőtt visszaveszed a nyomást vedd figyelembe hogy a már megszokott teljesítményed drasztikusan leesik.....
A nyomástól nagyon sokminden függ...
Valahogy érd el hogy több benyát kapjon a gép!
Én a fórumban tárgyalt eszközt javasolnám (mert olcsó és egyszerű) de mint ahogy Lordie is mondta csak akkor jó ha elég bika hozzá az AC-d és ha ésszel csinálod! Egyébként nagy égés lehet belőle! De ez az én véleményem lehet nincs is igazam
DOHC
#34
2004. december 02. 11:23
Köszi a válaszokat!
A turbonyomás, ha minden igaz állítható egy csavarral a magán a turbon, ahol van még egy mágnesszelep, amit az ECU vezérel (ezt szokták még átkötni kapcsolhatóra, az enyémen is át van, de nagyfordulton nagyon ledadog és félek, hogy ez már nem frankó a motornak, ezért ez mindig ki van kapcsolva.)
Sajnos nem tudom, hogy a nyomás a csavarral vagy az Ecu-val lett emelve és pont ez a baj.
Hogyan lehetne ezt kideríteni?
Vagy csavarjam le a turbon gyári értékre és rakjak bele egy chip-et?
n12turbo
#33
2004. december 02. 10:29
de egyébként ha ilyen fasza géped van miért nem teszed fel az oldalra?? Biztos sokan megnéznék....
n12turbo
#32
2004. december 02. 10:28
Én is azt mondom hogy igen több benzin kell. Megkockáztatom hogy nincs az ECU-d ban olyan rész ami emelné a befecskendezett benzinmennyiséget nagyobb nyomáson ezért valahogy el kell érned hogy többet kapjon...
Lordie leírta hogy teheted meg, de ő Regulator ellenes nagyon amivel hasonlót elérhetsz de mint olvastuk könnyen el is baszhatjuk a gépünket. Viszont biztos hogy olcsóbb megoldás. Azért érdekel engem is ez jobban. Meg mert nincs rendes csiptuning magyarosrszágon, de ha volna is megkockáztatnám hogy hűdekibaszottkurvadrága volna...
Lordie
#31
2004. december 02. 09:49
Ha az ECUdban van az adott emelt nyomáshoz tartozó oszlop, akkor nem kell, autómatikusan megteszi az ECU (magyarul, ha a chipedben már eleve magasabb nyomáshoz is írtak gyújtás és üzemanyagtábla értékeket nem kell). Ha viszont nincs, AZONNAL ADJ HOZZÁ TÖBB BENZINT! Ha emeled a nyomást és az ECU nem kezeli le, a legutolsó olvasott üa + gyújtásértéket veszi, ami .3.4bárral több levegőnél igencsak kevés!

Rengeteg lehetőséged van, de én azt ajánlom, bővíttesd ki az ECU tábláit (tehát írass új chipet). Azt ne kérdezd hol :) Vagy vegyél egy mérettel nagyobb injektort és egy Apexi AFC-vel adj hozzá több benyát. .3tized emelésnél ha túldúsítod nem kell gyújtás utánállítás (esetleg eggyel hűvösebb gyertya kisebb hézaggal), de ha tovább emelsz, vegyél mindenképp pl. egy MSD BTM-t (Boost Timing Master), mert minél nagyobb a nyomásod, annál kevesebb előgyújtás kell. Különben detonál a motor és előbb-utübb valóban annyi a dugóidnak.

DOHC
#30
2004. december 02. 09:22
Egy kérdésem lenne: adott egy Mazda 323 GTR turbo 4wd, a turbo nyomás 0,7-0,8 helyett 1-1,1-re lett emelve (már így vettem), és egyre több helyen hallom, hogy több benzint kellene adni a mocinak, hogy ne égjenek oda a dugók. A turbonyomás emelésével az ECU automatikusan több benzint ad vagy nekem kellene szögelnem rajta valamit? Pl: tank visszafolyó ágba bekötni egy egyszerű szabályzót (mint a Swift GTi-mben is volt) és így megemelni a benzinnyomást, szerintetek????
Ollah
#29
2004. december 02. 08:33
Vettem lököst! Köszi a helpet, infót stb.! Krómpajzs ügyben még lehet, hogy "kontaktállak". Nem full, csak semi vagy light kontakt.

Lordie! Köszi!

SBernie!
ati_TDI
#28
2004. december 01. 15:10
Vegyél karbis kocsihoz való elektromos ac-t. 16000ér tudok adni újat...
n12turbo
#27
2004. december 01. 15:08
Adjustable fuel pressure regulatorral.
Amiről a topik szól.....
Bishop
#26
2004. december 01. 14:53
Skacok hogyan lehet a benzinnyomást csökkenteni 0,5 Bárra??? (karbihoz)
n12turbo
#25
2004. december 01. 14:43
na ezért (is) maradok én majd a lenti megoldásnál!
Elég lesz egy bikább AC meg ez a regulátor valami és már több benyát kap...
Az injektorjaim meg szerintem bírni fogjak ha egy 3000 es turbós mociba is belettették ugyanezt akkor nehogmár kifogjon rajta az 1.5 T.
Lordie
#24
2004. december 01. 14:18
Ha saját magad csinálod padon (pl. a csepeli index fórumán hírdetetett szélessávú lambdával rendelkező helyen).

Ajánlani itthon tiszta szívvel senkit sem merek.
Ollah
#22
2004. december 01. 11:47
"normális helyen, nem lehúzós semmitnemadós mitsemérős parasztvakító gagyis cégnél"

Lordie! Ilyet mondj lécci! Köszi!
Lordie
#21
2004. december 01. 11:37
Így van! De olcsóbban kijösz, ha veszel egy szélessávú lambdát magadnak és az alapján írsz magadnak chipet. mintha cserélnél pumpát + injektort + szabályzót, Biztos található neten Cherrydhez is basemap + ingyenes ECU hacker, térképállító progi. Hondához is van kismillió miért épp Nissanhoz ne lenne?! Eprom meg 6-800 FT, EEprom se sokkal drágább. Sőt szélessávú lambda se követelmény, csak akkor nagyon kell figyelni mindenre (gyertyák, kopogás etc.) Sokan csinálják így sikeresen. Persze nem tökéletes, de jó.

Vagy vegyél AFC-t + nagyobb injektort, Apexi SAFC2-ese (nem a legújabb) kb. 150USD használtan, injektorok is max. 100USD/4db használtan és így 1000rpm-nként sokkal tökéletesebb AFR-t állítasz, mint nyomásemeléssel. Ráadásul a fogyasztásod sem feltétlen nő, sőt ...
n12turbo
#20
2004. december 01. 11:05
hát ez utóbbi az injektoroknak a teljesítményén múlik nem ????

"Mindenesetre alacsony nyomásemeléssel nincs gond. Csak turbós verdánál hamar elkapja az embert a "áááá még lehet" szindróma és ekkor jön a baj. Szívónál meg sok értelmét nem látom, ha nincs több levegő hozzá.
"
résszel viszont teljesen egyetértek....
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
2 3 4 5 6 7 8
Összesen 159 találat 8 oldalon