FUEL PRESSURE REGULATOR

Témakör: Tuning
aktuális téma
FUEL PRESSURE REGULATOR

http://injector.com/fuelregulators.php Egy oldal a sok közül ahol ilyen cuccokra költhetjük a pénzünket. Olyan verdákba érdemes beletenni amik már eleve átestek valmi kissebb nagyon hergelésen...... Egy biztos: A benzinyomást tudjuk állítgatni a szerkezet beépítésével, mert az injektorok nem azt a nyomást kapják amit az AC elő tud állítani hanem csak kissebbet, a többit egy gyári szerkezet vezeti vissza a tankba.... Tapasztalatokat véleményeket vánánk azoktól is akiknek már ilyen van a gépükbe építve.... köszi

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8
Lordie
#119
2005. június 14. 10:55
Ez a kapacitás, tehát mekkora teljesítményig szolgál ki adott nyomáson a pumpa. Ha emeled a nyomást természetes, hogy csökken a pumpa kapacitása.
n12turbo
#118
2005. június 14. 10:21
Én is úgy tudom hogy egy bizonyos pontot túllépve az Ac-k nagyobb nyomás melllett kevesebb benzint szállítanak...
Bishop
#117
2005. június 14. 09:48
Hadd kérdezzek már ide...

Mostanság próbálkozom a az 1.4i civicem kendácsolásával. Rá akarom biggyeszteni az 1.6 ESI cuccait.
Egyenlőre a Vtec nagyobb szelepnyitással szopok, de mivel nekem csak 1.4-es blokkom van az ESI meg 1.6 ra van kottázva gondolom átmenetileg egy gyengített benzinnyomás jót tenne, mert gondolom az 1.6-os programmal túl dús lenne a keverék.. (vagy már meg is van a "chiptuning"?) Szóval ha működik majd akkor tervezem az ECU hozzá-állítását, de addig elég a nyomással szórakozni nem? Ja és az ESIben bekkora az injektor 125cc?
ChPh
#116
2005. június 14. 09:41
minél nagyobb a nyomás annál kisebb a teljesítmény?
n12turbo
#115
2005. június 14. 09:25
ja azt tudom hogy a gyári benzinpumpával kitörölhetem a seggemet, (abból persze kettő is van) szóval valami bikanagyot akarok beépíteni. akkor már nem lesz gond hogy megemeljem a nyomást.
most kínáltak nekem pont egy vti pumpát de ha már veszek akkor szerintem már nagyobb kéne...
Lordie
#114
2005. június 14. 09:03
Szerintem mindegy, nyomás az nyomás, inkább az számít milyen hosszú ideig tartod magasan. Nekem a max. nyomásom 3bár, VTEC váltás alatt 2.6bár.

8bár nagyon durva szvsz (legalábbis OEM pumpával), talán azért skálázzák ennyire, mint a 200pacis autót 320km/h-ig

Az én AEM állítható FPR-m is pl. max. 60psiig húzható.

Nissanos oldalon biztos találsz infót a nyomásodról meg a pumpád kapacitásáról, de elég brutálisan csökken a nyomással. Ld gyári VTi pumpa kapacitása (Hivatalos Honda infó):

40psi = 375hp
45psi = 350hp
50psi = 345hp
55psi = 315hp
60psi = 290hp
65psi = 275hp
n12turbo
#113
2005. június 14. 07:50
azt viszont még mindíg nem értem hogy régen olyan szép lángokat nyomott a gép mostmeg nem.....
n12turbo
#112
2005. június 14. 07:47
rétet = rátett
n12turbo
#111
2005. június 14. 07:46
aham!

hmm..

akkor ezt most a maximálisnak számoljam vagy az alapjáratinak ??? Nem mindegy mert akettő közöt kb. másfél bár körüli a diferencia.

Nekem az alapjárati 2,6 bar volt ami ugye 38 psi. Akkor valószínüleg tartom hogy az alapjáratira írtad.
Ki fogok próbálni a 60 at az 4 bar, full nyomáson felugrik majd 5,5 ig. .
mondjuk csodálkoztam azon is hogy a gyárilag rétett nyomásmérőn 8 barig van osztás....

Kössz a tippet Lordie
Lordie
#110
2005. június 13. 16:16
Ha a gyári nyomásod olyan 42psi körül van (90%-ban ilyenek a verdák), akkor 60psi-ig rendben van, de 80psi felett már borzasztó veszélyes.
DOHC
#109
2005. június 13. 14:31
Nem volt jelentős talán 0,5 l-el evett többet, én azért állítottam vissza, mert a gyári érték 2,3-2,4 és a 3,8 ehhez képest elég drasztikusnak tartottam.
norbGTi_
#108
2005. június 13. 13:56
Nem volt semmi ilyesmi jelenség
n12turbo
#107
2005. június 13. 13:47
jóval többet zabálkt úgy a verda vagy miért vetted vissza te is ?
DOHC
#106
2005. június 13. 13:34
Amikor még megvolt a GTi-m és megvettem a Dorfi-tól a szabályzót én (az ő javaslatára) feltekertem 3,8!!!-ra, de aztán én is visszaállítottam 3-ra, pedig ment mint a p...szt!
n12turbo
#105
2005. június 13. 13:23
norbGTi_
#104
2005. június 13. 11:30
Azert vettem vissza , mert az csak fordulaton volt jo 5000 felett , masreszt pedig csereltem chipet is , ami alapba is dus kevereket csinal , igy nem kell melle meg a nyomasnovelo is :)
n12turbo
#103
2005. június 13. 11:28
Ja egyébként "bika" Ac-t veszek nem tud valki eladót ?
n12turbo
#102
2005. június 13. 11:26
de akkor miért csak "vót" ha fasza vót?
miért vetted vissza ?
mondjuk neked akkor az full gázon 3,6 környékére mehetett fel.

Egyébként ez hozzájárul a durrogáshoz? gondolom több benzin kerül a kipuffba....
norbGTi_
#101
2005. június 13. 11:20
jelentem , max.-om 3 bar volt , fasza vót :D
n12turbo
#100
2005. június 13. 11:13
na előveszem megint ezt a fórumot...

A kérdés a következő: Kinek mekkora volt a maximális nyomás amit belőtt a nyomásszabályzón? (OK hogy sok múlik az AC pumpán) Meddig érdemes és biztonságos emelni (míg nem pukkad el valmi cső)?
Ha alapjáratnál felhúzom 3 barra akkor 1 baros nyomásnál elvileg 4.5 kap a benzinhíd az még egészséges lesz szerintetek?
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6 7 8
Összesen 159 találat 8 oldalon