FUEL PRESSURE REGULATOR
aktuális téma
http://injector.com/fuelregulators.php Egy oldal a sok közül ahol ilyen cuccokra költhetjük a pénzünket. Olyan verdákba érdemes beletenni amik már eleve átestek valmi kissebb nagyon hergelésen...... Egy biztos: A benzinyomást tudjuk állítgatni a szerkezet beépítésével, mert az injektorok nem azt a nyomást kapják amit az AC elő tud állítani hanem csak kissebbet, a többit egy gyári szerkezet vezeti vissza a tankba.... Tapasztalatokat véleményeket vánánk azoktól is akiknek már ilyen van a gépükbe építve.... köszi
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ez a kapacitás, tehát mekkora teljesítményig szolgál ki adott nyomáson a pumpa. Ha emeled a nyomást természetes, hogy csökken a pumpa kapacitása.
Én is úgy tudom hogy egy bizonyos pontot túllépve az Ac-k nagyobb nyomás melllett kevesebb benzint szállítanak...
Hadd kérdezzek már ide...
Mostanság próbálkozom a az 1.4i civicem kendácsolásával. Rá akarom biggyeszteni az 1.6 ESI cuccait.
Egyenlőre a Vtec nagyobb szelepnyitással szopok, de mivel nekem csak 1.4-es blokkom van az ESI meg 1.6 ra van kottázva gondolom átmenetileg egy gyengített benzinnyomás jót tenne, mert gondolom az 1.6-os programmal túl dús lenne a keverék.. (vagy már meg is van a "chiptuning"?) Szóval ha működik majd akkor tervezem az ECU hozzá-állítását, de addig elég a nyomással szórakozni nem? Ja és az ESIben bekkora az injektor 125cc?
Mostanság próbálkozom a az 1.4i civicem kendácsolásával. Rá akarom biggyeszteni az 1.6 ESI cuccait.
Egyenlőre a Vtec nagyobb szelepnyitással szopok, de mivel nekem csak 1.4-es blokkom van az ESI meg 1.6 ra van kottázva gondolom átmenetileg egy gyengített benzinnyomás jót tenne, mert gondolom az 1.6-os programmal túl dús lenne a keverék.. (vagy már meg is van a "chiptuning"?) Szóval ha működik majd akkor tervezem az ECU hozzá-állítását, de addig elég a nyomással szórakozni nem? Ja és az ESIben bekkora az injektor 125cc?
minél nagyobb a nyomás annál kisebb a teljesítmény?
ja azt tudom hogy a gyári benzinpumpával kitörölhetem a seggemet, (abból persze kettő is van) szóval valami bikanagyot akarok beépíteni. akkor már nem lesz gond hogy megemeljem a nyomást.
most kínáltak nekem pont egy vti pumpát de ha már veszek akkor szerintem már nagyobb kéne...
most kínáltak nekem pont egy vti pumpát de ha már veszek akkor szerintem már nagyobb kéne...
Szerintem mindegy, nyomás az nyomás, inkább az számít milyen hosszú ideig tartod magasan. Nekem a max. nyomásom 3bár, VTEC váltás alatt 2.6bár.
8bár nagyon durva szvsz (legalábbis OEM pumpával), talán azért skálázzák ennyire, mint a 200pacis autót 320km/h-ig
Az én AEM állítható FPR-m is pl. max. 60psiig húzható.
Nissanos oldalon biztos találsz infót a nyomásodról meg a pumpád kapacitásáról, de elég brutálisan csökken a nyomással. Ld gyári VTi pumpa kapacitása (Hivatalos Honda infó):
40psi = 375hp
45psi = 350hp
50psi = 345hp
55psi = 315hp
60psi = 290hp
65psi = 275hp
8bár nagyon durva szvsz (legalábbis OEM pumpával), talán azért skálázzák ennyire, mint a 200pacis autót 320km/h-ig
Az én AEM állítható FPR-m is pl. max. 60psiig húzható.
Nissanos oldalon biztos találsz infót a nyomásodról meg a pumpád kapacitásáról, de elég brutálisan csökken a nyomással. Ld gyári VTi pumpa kapacitása (Hivatalos Honda infó):
40psi = 375hp
45psi = 350hp
50psi = 345hp
55psi = 315hp
60psi = 290hp
65psi = 275hp
azt viszont még mindíg nem értem hogy régen olyan szép lángokat nyomott a gép mostmeg nem.....
aham!
hmm..
akkor ezt most a maximálisnak számoljam vagy az alapjáratinak ??? Nem mindegy mert akettő közöt kb. másfél bár körüli a diferencia.
Nekem az alapjárati 2,6 bar volt ami ugye 38 psi. Akkor valószínüleg tartom hogy az alapjáratira írtad.
Ki fogok próbálni a 60 at az 4 bar, full nyomáson felugrik majd 5,5 ig. .
mondjuk csodálkoztam azon is hogy a gyárilag rétett nyomásmérőn 8 barig van osztás....
Kössz a tippet Lordie
hmm..
akkor ezt most a maximálisnak számoljam vagy az alapjáratinak ??? Nem mindegy mert akettő közöt kb. másfél bár körüli a diferencia.
Nekem az alapjárati 2,6 bar volt ami ugye 38 psi. Akkor valószínüleg tartom hogy az alapjáratira írtad.
Ki fogok próbálni a 60 at az 4 bar, full nyomáson felugrik majd 5,5 ig. .
mondjuk csodálkoztam azon is hogy a gyárilag rétett nyomásmérőn 8 barig van osztás....
Kössz a tippet Lordie
Ha a gyári nyomásod olyan 42psi körül van (90%-ban ilyenek a verdák), akkor 60psi-ig rendben van, de 80psi felett már borzasztó veszélyes.
DOHC
#109
2005. június 13. 14:31
Nem volt jelentős talán 0,5 l-el evett többet, én azért állítottam vissza, mert a gyári érték 2,3-2,4 és a 3,8 ehhez képest elég drasztikusnak tartottam.
Nem volt semmi ilyesmi jelenség
jóval többet zabálkt úgy a verda vagy miért vetted vissza te is ?
DOHC
#106
2005. június 13. 13:34
Amikor még megvolt a GTi-m és megvettem a Dorfi-tól a szabályzót én (az ő javaslatára) feltekertem 3,8!!!-ra, de aztán én is visszaállítottam 3-ra, pedig ment mint a p...szt!
durrogás, láng nem volt ?
Azert vettem vissza , mert az csak fordulaton volt jo 5000 felett , masreszt pedig csereltem chipet is , ami alapba is dus kevereket csinal , igy nem kell melle meg a nyomasnovelo is :)
Ja egyébként "bika" Ac-t veszek nem tud valki eladót ?
de akkor miért csak "vót" ha fasza vót?
miért vetted vissza ?
mondjuk neked akkor az full gázon 3,6 környékére mehetett fel.
Egyébként ez hozzájárul a durrogáshoz? gondolom több benzin kerül a kipuffba....
miért vetted vissza ?
mondjuk neked akkor az full gázon 3,6 környékére mehetett fel.
Egyébként ez hozzájárul a durrogáshoz? gondolom több benzin kerül a kipuffba....
jelentem , max.-om 3 bar volt , fasza vót :D
na előveszem megint ezt a fórumot...
A kérdés a következő: Kinek mekkora volt a maximális nyomás amit belőtt a nyomásszabályzón? (OK hogy sok múlik az AC pumpán) Meddig érdemes és biztonságos emelni (míg nem pukkad el valmi cső)?
Ha alapjáratnál felhúzom 3 barra akkor 1 baros nyomásnál elvileg 4.5 kap a benzinhíd az még egészséges lesz szerintetek?
A kérdés a következő: Kinek mekkora volt a maximális nyomás amit belőtt a nyomásszabályzón? (OK hogy sok múlik az AC pumpán) Meddig érdemes és biztonságos emelni (míg nem pukkad el valmi cső)?
Ha alapjáratnál felhúzom 3 barra akkor 1 baros nyomásnál elvileg 4.5 kap a benzinhíd az még egészséges lesz szerintetek?
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!