FUEL PRESSURE REGULATOR

Témakör: Tuning
aktuális téma
FUEL PRESSURE REGULATOR

http://injector.com/fuelregulators.php Egy oldal a sok közül ahol ilyen cuccokra költhetjük a pénzünket. Olyan verdákba érdemes beletenni amik már eleve átestek valmi kissebb nagyon hergelésen...... Egy biztos: A benzinyomást tudjuk állítgatni a szerkezet beépítésével, mert az injektorok nem azt a nyomást kapják amit az AC elő tud állítani hanem csak kissebbet, a többit egy gyári szerkezet vezeti vissza a tankba.... Tapasztalatokat véleményeket vánánk azoktól is akiknek már ilyen van a gépükbe építve.... köszi

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8
POS
#99
2005. január 17. 17:59
Gyakorlatilag midengyikben rugú nyomja a memránt, az állíthatóknál ezt a rugót lehet feszíteni a nagyobb nyomáshoz. A membrán bármeddig bírja a nyomást, amíg a benzinpumpa bírja, mert a két oldalán ugyanakkor a nyomás, tehát nincs szakítóerő. A ház ami kritikus, a fémházasak szokták bírni. Nekem a sima szívóhoz valót megküldtem 2.5 bar levegővel (tesztelés céljából) és nemcsak hogy kibírta, hanem jól is működött. Tehát a benzinnyomás megemelkedett ezzel a 2.5 bar-ral. Azóta is jól működik az autóban 1-1.4 bar-on.
n12turbo
#98
2005. január 17. 17:13
neked egyébként van regulator a verdádban ? mármint gyári mindenkiében csak hogy ilyen szabályozható?
n12turbo
#97
2005. január 17. 17:10
aha!

De akkor amelyik rugós megoldású hasonlóan egy lefújószelephez, fogkja bírni a fütyürészést ugye ???
POS
#96
2005. január 14. 21:33
Hmmm, már nem jártam itt 3 hete...

Azért szokták kihangsúlyozni, hogy turbós autóra is jó a regulátor, mert a gyengébbeknek a membránja meg a háza csak a vákumra van tervezve. Ezeket meg úgy tervezték, hogy kibírja azt az 1-2 bar nyomást a levegőoldalról.
POS
#95
2005. január 14. 21:30
Remélhetőleg a fogyid is kicsit le fog esni...
Bishop
#94
2005. január 14. 10:23
Jó már van elosztóm, és visszatettem!
Yasec
#93
2005. január 02. 16:28
"Mi a g**i az a "Fuel surge tank" ???? Mit csinál mér van ott ? Hol van, és kell e az az autómban vagy csak plusz súly????"

Úgy tudom, hogy ez egy kisebb tank a tankban, hogy az összegyűjtse a benzint a tankból egy helyre, hogy az esetleges szlalom/kanyarodás esetén ne a tank falára kenődjön fel, ha már kevés van a tankban, hanem egy viszonylag kisebb helyen lötykölődjön.
Ha külső egységről van szó, akkor lehet az valamiféle puffertartály is.
Ha drag a cél, akkor felesleges, oda eleve más tank kell, egy kicsike fajta, épp egy menetre elegendő benyával!
n12turbo
#92
2005. január 02. 15:20
Na kkor hozzuk visasza ezt a jó kis fórumot mielőtt feledésbe merül.

Pos írta:
"Pl. 3bar névleges benzinnyomásnál ha alapjáraton pl. -0.6 bar a vákum akkor a benzinnyomás 2.4 bar lesz. Ettől az injektor továbbra is 3 bar nyomást lát, és ugyanúgy működik mint vákum nélkül. Ugyanígy ha pl 1.1 bar turbonyomás van, akkor 4.1 bar benzinnyomásnál működik ugyanúgy az injektor. "

Némelyik gyártó úgy reklámozza a szerkezetét hogy ez külön Turbós autóra van kitalálva. Lehet valami külömbség? Azaz ami jó szívóra az fog működni turbósan is ugyanúgy ???? Mert a fentiekből én azt vettem ki hogy tökmindegy.

Más:
Mi a g**i az a "Fuel surge tank" ???? Mit csinál mér van ott ? Hol van, és kell e az az autómban vagy csak plusz súly????
Lordie
#91
2004. december 24. 23:22
Látom nem bíztad a véletlenre és minden topicban kívántál nekünk kellemes karácsonyt No akkor én csatlakozom, Neked is meg mindenki másnak KK-t!

SkylineGTR
#90
2004. december 24. 23:18
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Üdv
POS
#89
2004. december 12. 23:30
Ha takarékoskodni akarsz, inkább dugd vissza azt a vákumcsövet...
Ha lehúzod, mindig a legmagasabb benzinyomással mész. Olyan, mint padlógáznál ( egy nagyon picit még magasabb is). Ha visszadugod akkor minél nagyobb a vákum, annál kisebb a benzinnyomás. Látod, ezért írtam nemrég, hogy abszolút nyomással kéne mindenkinek gondolkozni, akkor nem lenne annyi félreértés. Mivel ugye a nagyobb vákum, kisebb nyomást jelent.
Bishop
#88
2004. december 12. 22:51
Namost, én arra gondoltam, hogy ez, egyfajta benzintakarékossági eljárás, mert amikor vákum van (alapjárat, motorfék) akkor nem kell benzinnyomás... Minek?
amikor egy nyomod neki akkor rögtön megszűnik a vákum.. (én csak tudom, ma egész nap az újdonsüls házikészítésű kegyetlenül jó, vákummérőmet bámultam..)


Tök buli, mindig akartam egy ilyet, de sosem volt rá pénzem..
Bishop
#87
2004. december 12. 22:43
Jó, mert ma úgy használtam...
POS
#86
2004. december 12. 21:28
Ok, motor és ecu-függő a változás mértéke.
szabyk
#85
2004. december 12. 20:49
ez igaz,de semmi extra változás nincs minden olyan mint elötte az alapjárat jó,semmi füst
POS
#84
2004. december 12. 19:44
És az nem változás? Annak úgy kell működnie. 2.7 bar szabályzóval alapjárat 2.2 bar teljesen reális. Nekem is 0.5-0.6 bar az alapjárati vákum.
szabyk
#83
2004. december 12. 19:35
már csak azért mert a gyári nyomásszabályzóm vákummal 2.2-2.5 nyit.
vákum nélkül pedig 2.7-nél nyit "manuálisan".
szabyk
#82
2004. december 12. 19:32
és ha nem változik semmi?
POS
#81
2004. december 12. 18:52
Amíg vákum van a szívócsőben, mindig dús lesz a keverék (alapjárat valszeg nem lesz, vagy iszonyú fekete füst mellett). Padlógáznál kb ugyanolyan lesz mint normálisan. Turbósnál pedig ahogy nő a nyomás a légköri fölé, úgy szegényedik el a keverék, és úgy olvad el a dugó+szelep+még ami van.
Bishop
#80
2004. december 12. 18:33
Mi történik valójában ha lehúzom a honda benzinnyomásszabályzójáról a vákumcsövet???
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6 7 8
Összesen 159 találat 8 oldalon