Nem hiszem, hogy túlzok, amikor azt mondom, a Tuning World Bodensee standja az egyik legerősebb volt idén. Annyi, és olyan minőségű építést sorakoztattak fel, hogy lehetetlen feladat, csak egy autót kiemelni közölük, viszont most mégis megpróbálom, ráadásul egy olyan autóval, ami tavaly is kint volt az AMTS-en, csak épp egy másik standon, és tavaly is díjat nyert. Ez pedig Adis Melez fantasztikus Audi TT RS Coupé-ja, ami az idei évre elég durván átalakult!

Az autó Rosso Corsa Red fényezése már alapból magára vonzza a tekinteteket, viszont a rengeteg forged karbon (továbbiakban fc) kiegészítő garantálja, hogy a figyelem központjában is marad az autó, mivel el lehet veszni a részletekben!

A 24H TTRS VLN karbon géptető, ami eredetileg egy Le Mans TTRS-ről érkezett, a ritka Raeder Motorsport (fc) hátsó szárny és Raeder Motorsport „kések” (fc) Clubsport első-oldalsó toldatok, vagy éppen Clubsport küszöbök (fc) mellett a forged carbon tükörházak, és hátsó diffúzor komoly látványt nyújt a piros fényezéssel közösen. Aztán ha megnézzük a fényszórókat, akkor a jellegzetes minta ismét feltűnik a búra mögött (fc), ha pedig tovább nézelődünk, akkor lencséken RS logot is találunk.

A különleges motorháztető felnyitása után elénk tárul a HGR Stage 3 motor, HPerformance 90mm-es szívócső RamAir légszűrővel, Wagner EVO 3 intercoolerrel, R8 V10 benzinpumpával, R8 V10 trafókkal, HPerformance 3”-os kipufogórendszer 100 cellás katalizátorral, illetve nem szabad kifelejteni a szinter kuplungot sem. Azt már sejtjük, hogy a menetdinamikával nem lehet gond, de a megállás is fontos, ezért elöl-hátul Lamborghini/Audi R8 kerámia fékek lassítják az Audi-t. Ezeket némiképp eltakarják a 20”-os BBS E88 felnik, amire AIRworks levegős rendszer engedi rá a kasznit, Airlift Performance vezérlővel kiegészítve.

Ha bepillantunk az utastérbe, akkor ott sem egyszerű látvány fogad minket. A sofőr és utasa, teljesen egyedi, forged carbon ülésekben élvezhetik az utazást, amiket Ferrari Rosso bőrrel húztak be. Az ajtónyitók, a középkonzol is forged carbon, középen pedig CAE váltóval lehet pakolgatni a fokozatokat. A műszerfalban RS3 szellőzőket találunk, és a kormány is RS3 csak a faceliftes változaté. A hátsó ülés helyén Clubsport bukócső és tűzoltókészülék található. A csomagtérben bebőröztek mindent és még egy táskának is jutott hely. Ezekhez két ajtókápitot is „tönkretettek”, amikről a bőrt lekapták. A többi helyen RS6 Alcantara került felhasználásra, de meg kell említeni a piros öveket, a digitális kiegészítő műszereket, a piros óracsoportot és persze a Clubsport hálót hátul.

Azt gondolom, Adis teljesen jogosan jutott be a legjobbak közé idén. Külön érdekesség, hogy az Audi Magyarországról származik, úgyhogy a korábbi tulaj büszke lehet, hogy ilyen jó kezekbe került az autó! 

Még több képet IDE kattintva találtok!