Suzuki Swift III

Sytex69
Sytex69 autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
11,0 sec
Max. sebesség
175 km/h (hümm ... ez gyári adat, 4 személlyel, púposra rakott csomagtartóval mentünk vele 180-at (GPS szerint !!!) és még birta volna)
Teljesítmény
92 @ 5800
Tömeg
1 Tonna
Nyomaték
116 @ 4200
Motor
Motor
M13A 1328ccm 16V DOHC
Elektronika
Riasztó + okosság
Légszűrő
ZED féle "klímásswifthezvaló" cső, szűrővel.
Külső Optika
Karosszéria
"Nem fesztiválautó ez kérem!"
Fénytechnika
HD Xenon
Egyéb
Tervbe van véve: valami papíros-legális fólia, a nagy kerék, ültetés, és valami kipufvég (Ez csúnya). És ezzel kifújt, meguntam a folytonos pénzköltést, tuningolást, parázást a rendőrtől hogy mibe köthet bele, stbstb. Majd ha egyszer a nyakamba szakad az OTP, lesz megint versenyautó.... addig nem.
Belső Optika
Kormány
Multikormány, beépített kinyitható kispárnával, ha elfáradnék... :)
Kiegészítők
ASUS MyPal A636N PDA mint navigáció
HIFI / Multimédia
Fejegység
MP3/WMA
Erősítő
Audison
Hangszórók
Gyári 6 + Hertz Láda
Egyéb
A sportos vezetés élménye abból jön, hogy az ember kifacsarja magából és az autóból az utolsó cseppet, hogy érzi a vas minden atomját, hogy a legutolsó gumimorzsa tapad még a kerék alatt, hogy a kipufogó és a féktárcsa ugyanolyan színnel izzik, hogy tudjuk, hogy mit lehet még éppen megúszni, és annyit merünk.

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Suzy
#104
2004. augusztus 14. 21:40
Szió! Itt a mai zsír adagod, mostanában nem nagyon kommenteztem, csak nyomtam a gombokat. Nisaan cucc van a gépbe, de még nem írokm konkrétat, majd ha bevált.
0
norbGTi_
#103
2004. augusztus 14. 15:05
0
Sytex69
#102
2004. augusztus 14. 13:04
Hali! Kéne beszélnünk telefonon, mert itt ez így nagyon lassan megy. El tudod küldeni a telszámodat a [email protected]? Vagy ide is beirhatod. Köszi.
0
norbGTi_
#101
2004. augusztus 13. 15:22
A modositott mk3 eprom tartalmat is elkuldheted , es akkor elkuldom en is amim van...
0
Sytex69
#100
2004. augusztus 13. 11:08
Nah akkor egy kicsit bővebben: Volt eccer nekünk egy mk3 GTi-nk, apám használta utcára, de később versenyautó lett belőle. Rendelt angliábol hozzá chipet (valami ProAlarm vagy milyen cégen keresztül) ennek maradt meg a széria epromja nálunk. Ezt az autót eladtuk pár éve, de most mindenféle kapcsolaton keresztül visszaszereztem kiolvasásra az módosított epromot. Ebből a kettőből akarunk összehozni valami tutit. Az én Mk2-es epromomhoz még nem is nyúltunk.
Azért nem hiszem hogy gondot okozna a más injectorfuvoka mert ebben a chipben csak a befecskendezesi idő van módosítva.
Küldöm majd neked az mk2-es eprom tartalmat de egyenlőre az a haverom gépén van és neki nincs nete.
0
norbGTi_
#99
2004. augusztus 12. 21:42
Nem iratom sehol , én rendeltem chipet külföldről. De ez csak MK3 computerbe jó. Legalább is ez van ráírva.

Biztos , hogy nem egyforma az mk2 és mk3 gyári eprom , mert mások a befecskendezők...

Menni megy a kocsi mk3-as ecu-val is , csak többet fog zabálni..

Az a speckó progi meg megvan nekem is , amibe betölti az ember az eprom tartalmát és kirajzolja a benne lévő tartalmat grafikusan. Még ha tudod is melyik görbe mi , nem tudod hogy amit módosítottál az milyen hatással van a kocsira (rontott vagy javitott a teljesitmenyen). Ezt merni kellene mindenkeppen mikozben modositja az ember.

Amugy meg ehhez Mo.-on nem tud irni senki jo chipet, en mar probaltam tobb helyen is , azt mondtak olyan 10LE-t kellene ereznem , hat durvara nem ereztem semmit.

Stage 2 chipet kell rendelni amcsibol , meg hozza egy tengelyt , azzal aztan lehet túttttttolni :)
0
ZED
#98
2004. augusztus 12. 18:54
A MAi is Megjött!
0
Sytex69
#97
2004. augusztus 12. 17:50
Tudom hogy elég hülyén hangzik így pár sorban leírva, de néhány munkaóra már van benne és jól állnak a dolgok
0
Sytex69
#96
2004. augusztus 12. 16:30
A srác akivel csinálom (csináltatom) evvel foglalkozik már évek óta. Van állítólag valami speckó progija is hozzá amivel ki lehet silabizálni hogy melyik érték micsoda...

Az én epromom még benn van, szereztem egy új (mk3) szériát avval dolgozunk. Amugy már nekem is piszkálta a fantáziámat hogy ugyanaz-e a kettő!
Most te jössz: te hol iratod ?
0
Szólj hozzá Te is!
74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84
Suzy
#104
2004. augusztus 14. 21:40
Szió! Itt a mai zsír adagod, mostanában nem nagyon kommenteztem, csak nyomtam a gombokat. Nisaan cucc van a gépbe, de még nem írokm konkrétat, majd ha bevált.
Sytex69
#102
2004. augusztus 14. 13:04
Hali! Kéne beszélnünk telefonon, mert itt ez így nagyon lassan megy. El tudod küldeni a telszámodat a [email protected]? Vagy ide is beirhatod. Köszi.
norbGTi_
#101
2004. augusztus 13. 15:22
A modositott mk3 eprom tartalmat is elkuldheted , es akkor elkuldom en is amim van...
Sytex69
#100
2004. augusztus 13. 11:08
Nah akkor egy kicsit bővebben: Volt eccer nekünk egy mk3 GTi-nk, apám használta utcára, de később versenyautó lett belőle. Rendelt angliábol hozzá chipet (valami ProAlarm vagy milyen cégen keresztül) ennek maradt meg a széria epromja nálunk. Ezt az autót eladtuk pár éve, de most mindenféle kapcsolaton keresztül visszaszereztem kiolvasásra az módosított epromot. Ebből a kettőből akarunk összehozni valami tutit. Az én Mk2-es epromomhoz még nem is nyúltunk.
Azért nem hiszem hogy gondot okozna a más injectorfuvoka mert ebben a chipben csak a befecskendezesi idő van módosítva.
Küldöm majd neked az mk2-es eprom tartalmat de egyenlőre az a haverom gépén van és neki nincs nete.
norbGTi_
#99
2004. augusztus 12. 21:42
Nem iratom sehol , én rendeltem chipet külföldről. De ez csak MK3 computerbe jó. Legalább is ez van ráírva.

Biztos , hogy nem egyforma az mk2 és mk3 gyári eprom , mert mások a befecskendezők...

Menni megy a kocsi mk3-as ecu-val is , csak többet fog zabálni..

Az a speckó progi meg megvan nekem is , amibe betölti az ember az eprom tartalmát és kirajzolja a benne lévő tartalmat grafikusan. Még ha tudod is melyik görbe mi , nem tudod hogy amit módosítottál az milyen hatással van a kocsira (rontott vagy javitott a teljesitmenyen). Ezt merni kellene mindenkeppen mikozben modositja az ember.

Amugy meg ehhez Mo.-on nem tud irni senki jo chipet, en mar probaltam tobb helyen is , azt mondtak olyan 10LE-t kellene ereznem , hat durvara nem ereztem semmit.

Stage 2 chipet kell rendelni amcsibol , meg hozza egy tengelyt , azzal aztan lehet túttttttolni :)
ZED
#98
2004. augusztus 12. 18:54
A MAi is Megjött!
Sytex69
#97
2004. augusztus 12. 17:50
Tudom hogy elég hülyén hangzik így pár sorban leírva, de néhány munkaóra már van benne és jól állnak a dolgok
Sytex69
#96
2004. augusztus 12. 16:30
A srác akivel csinálom (csináltatom) evvel foglalkozik már évek óta. Van állítólag valami speckó progija is hozzá amivel ki lehet silabizálni hogy melyik érték micsoda...

Az én epromom még benn van, szereztem egy új (mk3) szériát avval dolgozunk. Amugy már nekem is piszkálta a fantáziámat hogy ugyanaz-e a kettő!
Most te jössz: te hol iratod ?
norbGTi_
#95
2004. augusztus 12. 12:56
Az úgy találomra nem igen fog menni :)))

Lehetne egy kérésem? Elküldenéd a gyári kiolvasott EPROM tartalmat a [email protected]?

Szívesen megnézném van -e különbség az mk2 és mk3 eprom között.
Sytex69
#94
2004. augusztus 12. 11:32
Én otthon haverral. Kiolvastuk az epromot, a héten jön egy már átírt eprom, azt is kiolvassuk, összevissza fejtegetjük és sütünk bele majd egy újat. Most hajtok arra hogy kapcsolható legyen, de nem sok reményt látok, nem találok olyan 27-es epromot aminél kapcsolható lenne hogy melyik memóriacímről kezdjen olvasni.
ZED
#93
2004. augusztus 11. 19:58
Átlagjavító! :-)
norbGTi_
#92
2004. augusztus 11. 16:51
PzsmaPOcoK
#91
2004. augusztus 11. 15:11
10p
Sytex69
#90
2004. augusztus 11. 15:01
Norb: Most olvastam egy másik autó lapján hogy te iratsz chipet? Hol csináltatod? Mennyiért csinálják stb...
Sytex69
#89
2004. augusztus 11. 14:49
Köszi! Gondolgoztam én is átalakításon, de aztán vettem inkább egyben egyet.

Más:
Ha mninden igaz jövő hétre megvan a chip, utána Havasi féle tengelyek és a hengerfej se marad gyári. (Az utóbbi kettő az sajnos 2-3 hónap money-money-money). Kiváncsi leszek mi jön ki belőle.
Sytex69
#88
2004. augusztus 11. 14:41
Meglett közben a baj: Oszofej-fedélben elkoptak az érzékelők és csereélni kellett rotorral együtt. Most meg forog mint a barom.
Norb: sajnos nem tudok segíteni, de valamelyik nap az egyik haverom összehoz egy SuzyGTi "buherátorral" és majd tőle megkérdezem.
S_Bernie
#87
2004. augusztus 11. 09:02
A nyomatkék-adat pedig 113 Nm 4500- as fordulaton.
S_Bernie
#86
2004. augusztus 11. 08:59
haihó! Gratula az új géphez. Welcome a GTi-s táborban :-) Csak most olvastam, hogy kellett neked a javítási útmutató. Norbi mondhatta volna, mert nekem már megvan (tőle), és biztosan közelebb lakom.
A fojtószelep-érzékelő csatlakozása nekem is beázott egyszer, akkor ismerkedtem meg NorbGTi-vel élőben :)
Azóta szerencsére semmi baja.
norbGTi_
#85
2004. augusztus 10. 12:33
Hát , mikor tolom neki , mint a marha , akkor jön fel azért rendesen , egy rendesebb menet után kb. a fél légszűrő felülete olajos szokott lenni.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84
Összesen 1664 találat 84 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.