Suzuki Swift III

Sytex69
Sytex69 autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
11,0 sec
Max. sebesség
175 km/h (hümm ... ez gyári adat, 4 személlyel, púposra rakott csomagtartóval mentünk vele 180-at (GPS szerint !!!) és még birta volna)
Teljesítmény
92 @ 5800
Tömeg
1 Tonna
Nyomaték
116 @ 4200
Motor
Motor
M13A 1328ccm 16V DOHC
Elektronika
Riasztó + okosság
Légszűrő
ZED féle "klímásswifthezvaló" cső, szűrővel.
Külső Optika
Karosszéria
"Nem fesztiválautó ez kérem!"
Fénytechnika
HD Xenon
Egyéb
Tervbe van véve: valami papíros-legális fólia, a nagy kerék, ültetés, és valami kipufvég (Ez csúnya). És ezzel kifújt, meguntam a folytonos pénzköltést, tuningolást, parázást a rendőrtől hogy mibe köthet bele, stbstb. Majd ha egyszer a nyakamba szakad az OTP, lesz megint versenyautó.... addig nem.
Belső Optika
Kormány
Multikormány, beépített kinyitható kispárnával, ha elfáradnék... :)
Kiegészítők
ASUS MyPal A636N PDA mint navigáció
HIFI / Multimédia
Fejegység
MP3/WMA
Erősítő
Audison
Hangszórók
Gyári 6 + Hertz Láda
Egyéb
A sportos vezetés élménye abból jön, hogy az ember kifacsarja magából és az autóból az utolsó cseppet, hogy érzi a vas minden atomját, hogy a legutolsó gumimorzsa tapad még a kerék alatt, hogy a kipufogó és a féktárcsa ugyanolyan színnel izzik, hogy tudjuk, hogy mit lehet még éppen megúszni, és annyit merünk.

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

BuXY
#1384
2006. november 27. 23:57
Pofád lapos!
Sytex, közbe jobban meglestem az oldalt, és rá kellett jönnöm, hogy az bizony Font, nem dodo!
Hétvégén megpróbálok becserélni pár 8v cuccot,uj alkatrészekre! Intézzek háccsó tárcsát+ betétet, ha tudok és esetleg össze is jön?
0
norbVTS
#1383
2006. november 17. 12:08
0
BuXY
#1382
2006. november 11. 12:45
Az "s" betű kezd behalni a billzeten, igy kis buzi lett az irás!
0
BuXY
#1381
2006. november 11. 12:44
Nah, közbe már le i panoltam a cávóval, mert az ebayen GTI első féktárcának hirdette a 230-a átmérővel rendelkező cumót..irtam neki, hogy nem frankó, visza irt, hogy közöni szépen a segitégez ... Én meg kapva az alkalmon, gyorsan eceteltem neki, mennyi lenne az annyi, ha ez kéne! Ha viszair, tudatom veled! FEltéve, ha még mindig érdekel!
0
BuXY
#1380
2006. november 11. 10:16
Hali!
Találtam Neked egy oldalt, ahol féktárcsa+betét kaphjató GTI-hez, nézd meg! IGaz amcsi, de ha itthon nem tudsz kapni, akkor rendelni kell külföldről, ég ócsó is! mintex online
Ha tényleg rendelsz, egy hátsó fékbetét garnitúrára vevő lennék, az 3400 HUF, plusz a költségek elosztva!
(sajnos a külső a sok csiszolástől és az elején baszkódásból rendesen lefogyott).
Más: Barni, a csávó akinek euro3-as inditómotor van, az ugye az én haverom, akinek vizslattuk a fékét is? Tény, hogy szebb hangja, meg jobban is indit! GTI meg 8v hasonló és csúnya hangja is van.
Ettől függetlenül szerintem nagyon ritkán hal le, Mikor elöször inditottuk, Etelka is azt mondta, hogy valszeg meg fog halni, de azóta jó, akksi volt gyenge, kapott egy hosszú Pest-oda visszát és rendbe jött, végtére is 1,5 hónapot állt, meg arról inditotta a saját szekereét is reggelente!
0
S_Bernie
#1379
2006. november 10. 12:43
Oks, köszi szépen. Ha sokat kell túrni érte, akkor hagyd a csudába, annyira nekem se fontos. Csak gondoltam eljátszom vele a hosszú téli estéken.
0
Sytex69
#1378
2006. november 09. 13:26
Én havonta egyszer megyek a városba hálistennek, helyben dolgozok.... kitalálunk valamit. Először megnézem hogy milyen állapotban van ami otthon van.
0
S_Bernie
#1377
2006. november 09. 11:56
No, ennél szakszerűbb választ nem is kaphattunk volna
Én se cserélnék csak azért önindítót, hogy Euro3-as legyen benne, csak megemlítettem, hogy egy srác GTi-jében az van, és tényleg hallhatóan jobban tekeri a motort. De mindegy, a lényeg hogy beinduljon a kekcske.

Sytex: a műanyag keret dologban tanácstalan vagyok. Te már nem itt dolgozol a Körút - Boráros környékén? Vagy nem jársz a belváros felé néha?
0
Szólj hozzá Te is!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
BuXY
#1384
2006. november 27. 23:57
Pofád lapos!
Sytex, közbe jobban meglestem az oldalt, és rá kellett jönnöm, hogy az bizony Font, nem dodo!
Hétvégén megpróbálok becserélni pár 8v cuccot,uj alkatrészekre! Intézzek háccsó tárcsát+ betétet, ha tudok és esetleg össze is jön?
norbVTS
#1383
2006. november 17. 12:08
BuXY
#1382
2006. november 11. 12:45
Az "s" betű kezd behalni a billzeten, igy kis buzi lett az irás!
BuXY
#1381
2006. november 11. 12:44
Nah, közbe már le i panoltam a cávóval, mert az ebayen GTI első féktárcának hirdette a 230-a átmérővel rendelkező cumót..irtam neki, hogy nem frankó, visza irt, hogy közöni szépen a segitégez ... Én meg kapva az alkalmon, gyorsan eceteltem neki, mennyi lenne az annyi, ha ez kéne! Ha viszair, tudatom veled! FEltéve, ha még mindig érdekel!
BuXY
#1380
2006. november 11. 10:16
Hali!
Találtam Neked egy oldalt, ahol féktárcsa+betét kaphjató GTI-hez, nézd meg! IGaz amcsi, de ha itthon nem tudsz kapni, akkor rendelni kell külföldről, ég ócsó is! mintex online
Ha tényleg rendelsz, egy hátsó fékbetét garnitúrára vevő lennék, az 3400 HUF, plusz a költségek elosztva!
(sajnos a külső a sok csiszolástől és az elején baszkódásból rendesen lefogyott).
Más: Barni, a csávó akinek euro3-as inditómotor van, az ugye az én haverom, akinek vizslattuk a fékét is? Tény, hogy szebb hangja, meg jobban is indit! GTI meg 8v hasonló és csúnya hangja is van.
Ettől függetlenül szerintem nagyon ritkán hal le, Mikor elöször inditottuk, Etelka is azt mondta, hogy valszeg meg fog halni, de azóta jó, akksi volt gyenge, kapott egy hosszú Pest-oda visszát és rendbe jött, végtére is 1,5 hónapot állt, meg arról inditotta a saját szekereét is reggelente!
S_Bernie
#1379
2006. november 10. 12:43
Oks, köszi szépen. Ha sokat kell túrni érte, akkor hagyd a csudába, annyira nekem se fontos. Csak gondoltam eljátszom vele a hosszú téli estéken.
Sytex69
#1378
2006. november 09. 13:26
Én havonta egyszer megyek a városba hálistennek, helyben dolgozok.... kitalálunk valamit. Először megnézem hogy milyen állapotban van ami otthon van.
S_Bernie
#1377
2006. november 09. 11:56
No, ennél szakszerűbb választ nem is kaphattunk volna
Én se cserélnék csak azért önindítót, hogy Euro3-as legyen benne, csak megemlítettem, hogy egy srác GTi-jében az van, és tényleg hallhatóan jobban tekeri a motort. De mindegy, a lényeg hogy beinduljon a kekcske.

Sytex: a műanyag keret dologban tanácstalan vagyok. Te már nem itt dolgozol a Körút - Boráros környékén? Vagy nem jársz a belváros felé néha?
Sytex69
#1375
2006. november 08. 19:49
Hát nem tudom, nekem a hide beálltával megadta magát. Akksit cseréltem, nem segitett. Amugy ingyen volt, ezért nem hajtottam GTi után.
norbGTi_
#1374
2006. november 08. 18:49
Tekintve , hogy az önindító egy egyenáramú soros gerjesztésű motor , vagyis terheletlenül inditani tilos, mert megfutásra hajlamos, illetve a motor nyomatéka hiperbolikusan nő a névleges áramfelvételig, nincs értelme berakni az Euro3-as önínditót, ugyanis az a kevés nyomatéktöbblet amivel az bír, nem hiszem , hogy jobban átforgatná a motort.

Amúgy meg azért indul nehezen némely Suzuki , mert jó nagy kompresszió van benne.

Generátor, önínditó meg általában örök életű szokott lenni a japán autókban, egyedül bronzkefét kell cserélni , meg csapágyazni...
S_Bernie
#1373
2006. november 08. 08:42
Ne tedd, nálad létfontosságú a súlycsökkentés. Vedd ki még ezt is és kurbli-power
Max-007
#1372
2006. november 07. 15:07
Én a Jenu_-ét hallottam, annak tök olyan hangja van indításkor mint egy Hondának. Nem az a nyögvenyelős Suzukis. Nem tudom neki milyen van benn. Unalmas óráimban majd belepróbálom a GTi-ét, hátha szebb a hangja. Egy fillért nem költenék ilyenekre, de ha már egyszer van akkor miért ne
Sytex69
#1371
2006. november 07. 12:31
Sytex69
#1370
2006. november 07. 12:30
Pont a GTi a nyökögősebb hangú. Amugy 2szer olyan vastag mint a magyar.
Sytex69
#1369
2006. november 07. 12:29
Ezzel is kicsit töbett kell most tekerni, de ingyen volt, egy szavam nem lehet.
S_Bernie
#1368
2006. november 07. 12:12
Az Euro3-as önindítót kell beletenni. Az nem 7-800, hanem 1000 Ah-t vesz fel indításkor: be is pöccen hamarabb a gép és kicsit hondásabb hangja van emiatt.
Egyébként a mi 1.6-osunk nagyon nyögve-nyelősen indult mindíg is. Kell vagy másfél-két másodpercet köszörülni.
Max-007
#1367
2006. november 07. 11:53
Csak a magyar 1.3-asnak van ez az idétlen erölködő hangja? a GTi-nek, meg az 1.6-osnak más az önindítója? Mert engem is idegesít, és van itthon egy GTi önindítóm. Ha annak faszább a hangja kicserélem
Sytex69
#1366
2006. november 06. 08:43
A nagy hideg beáltával szükségem volt egy önindító cserére. Belekerült egy magyar 1.3-asé (1.6-ost nem tudtam szerezni). Nyertem fél kiló súlyt, de olyan balfaszos, magyaros hangja van most az inditózásnak..
S_Bernie
#1365
2006. október 26. 08:22
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 1664 találat 84 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.