Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A világ egyik legnevesebb BMW tunereként számon tartott G-Power ismét egy „viharos” kiadással jelentkezett a piacon. A nagy sikerű Hurricane szériát folytatva, „Storm” fedőnév alatt a modellpaletta utolsó rését is betömték: immáron a BMW luxus limuzinja, a 760i is M-es adatokkal büszkélkedhet.

A kizárólag kézi összeszereléssel, és limitált szériában dolgozó német műhely célja ez estben sem volt kevesebb, mint a világ leggyorsabb és legerősebb verziójának összehozása az adott modellhez. Mindez láthatóan sikerült is, hiszen a hatalmas cirkáló nem kevesebb, mint 725 ló erejének parancsol, maximális sebessége pedig 345 km/óra!

A gyárinál pontosan 181 pacival többet nyújtó teljesítményt elsősorban a turbófeltöltők cseréjével érték el. A gyári 0.5 helyett már 0.9 báron töltő ASA csigáknak köszönhetően a nyomaték is 750-ről 1.000 Nm-re nőtt, mindehhez nagyobb injektorok, egy teljesen újonnan fejlesztett sport kipufogórendszer, és természetesen az elektronika áthangolása is hozzájárult. A gyorsulási adatok igen meggyőzőek: 4.2 másodperc 100-ra és 11.9 mp 200 km/órára – mindez egy 2.2 tonnás hajótól több, mint brutális.

A bődületes erő a széria, nyolcgangos váltón keresztül jut az aszfaltra, illetve a cég saját gyártmányú, Silverstone RS felni garnitúrájára. A görgőket elől 9.5x22, hátul 10.5x22 hüvelykes méretben kínálják a z autóhoz, 265/30ZR22 és 295/25ZR22-es abroncsokkal. A biztos úttartáshoz a futóművet 30 mm-el ültették meg, a gyári rugók helyére pedig a G-Power sport garnitúráját szerelték.

A jókora felnikhez a sárvédő ívei egyedi szélesítő elemeket kaptak, de persze nem ez az egyetlen, ami optika szempontjából módosult. Az elől megnövelt beömlőkkel, hátul diffúzorral kecsegtető aerodinamikai szett a hűtésre és a nagy sebesség melletti stabilitásra is jótékony hatással van. Az összes elem – beleértve a hűtőnyílásokkal tagolt motorháztetőt, és a küszöböket is – karbonból készültek.

Odabent ergonomikusan kialakított sportkormány, G-Power dizájnban pompázó műszerek, valamint karbon-berakások gondoskodnak az egyediségről. Mindezek mellett a leendő tulajdonosok igényei szerint alakítják ki az utasteret, ami egyébként világszerte összesen 10 szerencsésnek adatik majd meg, a Storm ugyanis mindössze ennyi példányban kerül legyártásra. A rendkívül limitált darabszámhoz passzolva, az autó ára sem éppen baráti: az alapmodell ára 365.000 Euró (98.5 millió HUF).

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!